FAQ (ang. Frequently Asked Questions) - Zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi.
1. Jak jest czas oczekiwania na podłaczenie do sieci CYBERMAX.
Czas oczekiwania na instalację z reguły nie przekracza 2 dni roboczych oczywiście nie wliczając dni wolnych od pracy.
2. Jak wygląda instalacja Internetu ?
Wszystkie prowadzone prace są najpierw ustalane z osobą zamawiającą usługę. Natomiast sama instalacją przebiega z dużą dokładnością, starannością i przede wszystkim czystością.
3. Jak zamówić usługę ?
Wszystkie świadczone przez nas usługi możesz zmówić uprzednio kontaktująć się z nami:
- telefonicznie pod numerem: 13 43 06 221, 606905752, 606905716 - wewn.1
- mailowo: biuro@cybermax.pl
- poprzez eBOK (klienci CyberMax)
- formularz zgłoszeniowy zamieszony na naszej stronie.
4. Nie działa Internet, co robic ?
Zanim zadzwonisz do Nas możesz sam zweryfikować stan swojego połączenia.
- Wyłącz z prądu na kilka sekund wyszstkie urządzenia dostępowe do Internetu i włącz je ponownie. (Poczekaj około 1-2 minut na uruchomienie się urządzeń)
- Uruchom ponownie urządzenie na którym korzystasz z Interntu.
- Jeśli posiadasz więcej niż jedno urządzenie na którym korzystasz z Internetu, sprawdz czy na innych urządzeniach również nie działa.
- Jeśli istnieje taka możliwość sprawdź czy na antenie dostępowej swiecą się jakiekolwiej diody (diody znajdują się na tylnej częsci anteny)
- Sprawedz czy dioda na zasilaczu od anteny odbiorczej pali się na zielono bądź biało.
Jeśli nie uda Ci się rozwiązać problemy - zadzwoń na serwis sieci dostępny pod numerami:
134306221, 606905752, 606905716 - wewn. 2
Dane teleadresowe:
CYBERMAX S.C.
Jasienica Rosielna 253
36-220 Jasienica Rosielna
NIP: 686-168-47-30
woj. podkarpackie
biuro@cybermax.pl
Siedziba firmy:
36-220 Jasienica Rosielna 253
Biuro otwarte od pon do pt w godz. 8:00 - 16:00
Zapraszamy!
Telefony kontaktowe:
VoIP: (13) 43 06 221
Telefony komórkowe:
606 905 752
606 905 716